I'M BACK!







Jaaa... het moment is daar! Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt en ben ik weer gaan schrijven. Een nieuwe start en een nieuwe pagina. Waarbij ik mij eerst voornamelijk op fitness en voeding richtte, ben ik nu veel meer bezig met een balans vinden tussen een gezonde levensstijl en plezier hebben. Ik ben er namelijk van overtuigd dat de afwisseling van hard werken en ontspannen het beste werkt en je scherp houdt.










Graag wil ik je inspireren door het delen van mijn ervaringen op alle gebieden. Van voeding en sport tot ontspanning en mindset. Met ruim 7 jaar ervaring met fitness en verdieping in voeding en mindset, hoop ik je wat praktische tips en tricks toe te kunnen reiken. Doe daarentegen vooral wat voor jou werkt, want ieder lichaam is anders. Enjoy my notes!


Reacties